sobota 28. srpna 2021

Úlovky z výstavy

Dlouho očekávaná výstava v zahradě Mikulášského gymnázia v Plzni začala, i když pro mě ne zrovna šťastně, dostavila jsem se zrovna při veselé "jarní přeháňce". Naštěstí je možno na zakoupený lístek výstavu navštívit ještě jednou.

Pokud hledáte inspiraci pro osazení nádob, skalku, ale i jezírko, neváhejte a běžte se také podívat.

Téměř stejnou plochu jako zahrada potom zabírá prodejní plocha, na které najdete skalničky, cibuloviny, masožravky, nebo třeba i jahody.

 A tyhle rostliny jsem si pořídila já.

Jeden červenooranžový kosmatec, jak mám vyzkoušeno, dobře a rychle roste, snadno se množí a měl by vydržet velikou zimu. Bude tedy ozdobou skalky.

 

 

 

 

 

Tento rozchodník již ozdobou je, je krásný i když nekvete a jestli je nenáročný tak, jako ostatní rozchodníky, tak je to sen a ve skalce se bude vyjímat.

 

 

 

 

 

 

Tuhle rostlinku jsem vloni kupovala jako citronový tymián, letos jako mateřídoušku (jedná se o jeden rod), hlavní je, že krásně voní a já ho umořila... Tak tedy znovu a lépe.

 

 

 

 

 

A nakonec jedna imperáta, doufám, že se množí podobně divě, jako jiné trávy. Byla celkem drahá...ale pořád levnější, než ta samá v hobbymarketu... 

A teď jim všem najít to správné místo...





 

Žádné komentáře:

Okomentovat