středa 25. srpna 2021

Minipařeniště

 Truhlíky ještě kvetou, úroda zraje, džemová sezona vrcholí. Ale možná už se pokoutně, jako já, připravujete na tu další. Semínková knihovna se rozrůstá a v hlavě bují plány, co všechno by se dalo ještě vypěstovat. Jen ten parapet je pořád stejně malý.

 Pokud vás, stejně jako mě, děsí představa všech vodorovných ploch zarovnaných sazenicemi, a foliovníky nabízené na trhu nevyhovují pokud ne cenou, tak svými rozměry, zachrání nás IKEA. Tedy pokud máte na balkoně místo alespoň cca 25x60 cm. Obal HYLLIS za pouhých 70,-Kč vytvoří malý skleník ze stejnojmenného policového dílu z litiny, který je vhodný pro venkovní použití. Nebo zainvestujte do regálku OMAR (pozor ve skutečnosti jde o dva díly!), jehož výšku polic můžete libovolně měnit a získat tak dvojnásobnou plochu pro své semenáčky. Není sice určen ven, ale předpokládá se využití v koupelně, trochu vlhka by mohl vydržet. Navíc drátěné police propouštějí vzduch i světlo a později je můžete využít např. k zavěšení zahradního nářadí. Kdo je kutil, vhodnou polici už si zařídí.

A já? Já mám konečně slušně velký obal pro svůj skládací balkonový stolek a dvě židle, občasný deštík jim příliš nesvědčí...

Žádné komentáře:

Okomentovat