středa 5. ledna 2022

Šifrovací hra od Cryptomania - recenze

Slíbila jsem vám hodnocení naší silvestrovské zábavy, tak ho máte mít.

Na "takové to domácí žvýkání" jsem pořídila těžkou hru Osm divů světa. Náš "tým" už nějaké hry absolvoval, sedět pět hodin v noci v zimě u řeky a čumět do papíru, to pro nás není žádná novinka. Když po nás křiknete Morse nebo Braille, tak víme, oč se jedná. S širší partou několikrát do roka na šifrovací akce chodíme, ale nikde spolu netrénujeme a podle toho to taky vypadá, od té doby, co jsou mláďata, a naše obvyklá večerka je v 10h, je to ještě horší.

Díky plnému programu jsme se k šifrování dostali v půl dvanácté, dosti znavení. Hru jsme vyluštili během tří hodin s jedinou nápovědou, kdy jsem nás zavedla do slepé uličky a už jsme nebyli schopní opustit myšlenku. A pak, když jsme lepili (inženýři!) pyramidu - od začátku jsme věděli, že vyjde pyramida, i jak se dá dohromady, a přesto jsme skončili s  poly-doc-dec-al-hoi-hadron-hexa-sexa-hedro-dibi-doly-deca-dodronem. Jinak vše probíhalo hladce a žádné dlouhé hledění do papíru se nekonalo, obtížnost odpovídala našim schopnostem. Umístili jsme se v první třetině, luštit to trochu více svěží, dopadli bychom asi i lépe.

Líbil se mi příběh, pobavil mě závěr a měla jsem radost z doťuknutí poslední šifry. Oceňuju možnost zařídit si online během několika kliků "zábavný večer", nebo třeba dárek, i když cena je poněkud vyšší. Šifrovačla v terénu obvykle stojí cca 450,-Kč a šifer je v ní mnohem více. Celkově, dostala jsem přesně to, co jsem potřebovala, akci hodnotím kladně.

Žádné komentáře:

Okomentovat