úterý 5. dubna 2022

Už to raší

 Tak co, máte zaseto? Alespoň doma za oknem?

Já jsem letos navzdory velkým plánům zvládla zasít jen pár semen.  Vzala jsem několik menších květináčů, starý vymrzlý substrát a podložku na zalévání, která přebývá v každém obchodě s květinami a ochotně vám ji dají. Když soused protočil zděšeně očima, že ještě nemám ani rajčata, musela jsem se na to vrhnout. Naštěstí mám semena upravená, která raší prakticky okamžitě, narozdíl od těch, kterým to může trvat i tři týdny.

zalij 12 najednou

miniskleník

 

Zatím mi tu klíčí rajče tyčkové, rajče středně velké, rajče divoké trpasličí a jedno cherry žluté. Dýně sweet dumpling. Osvědčený kadeřávek a letos zkouším růžičkovou kapustu, půjdou spolu  mezi rybízy. Petunie seju do zavírací krabičky od rajčat, líbí se jim tam. Nocenky do zahrádky a jedna měsíčnice roční, kterou mi každý rok někdo vytrhá jako plevel, musím ji zachránit. Saláty mi tradičně moc nejdou, mochna peruánská na sebe taky zatím nechává čekat. Ze semen se snažím oživit sladkou lippii, kterou mi sežraly molice. A už jsem do truhlíků přesadila jahodníky, ty vydrží i mrazík, bohužel mi přežily jen dva, ještě zkusím nějaký vyprosit.

rajčata

Brzy přijde čas na další setbu. A co se klube u vás?

2 komentáře:

  1. U nás se teď bohužel neklube nic, protože nám zase napadl sníh. Ale minulý týden jsem pomáhala mamce na zahrádce se semenáčky paprik, třeba na ně letos bude mít konečně štěstí :) přeji ti bohatou úrodu a pěknou úrodu!

    OdpovědětVymazat
  2. Já pěstuji z pecky avokádo.
    Raší to báječně.

    OdpovědětVymazat