pátek 29. dubna 2022

Malé Holandsko

Aneb tulipány, které se nechtěly fotit. 

Plzeň je průmyslová, ale máme i svá hezká zákoutí, letos na jaře se město skutečně pochlapilo a podívejte, jaká krása vykvetla ve Smetanových sadech.  Vyběhla jsem po rozbřesku, myslela jsem si, jak si zkrátím lišácky cestu pasáží, abych si dva metry od cíle natloukla nos o zamknutá vrata. Ale nakonec se povedlo, podívejte, jak ranní slunce svědčí panu Tylovi.

Tulipány a narcisky.


Víte, že naše "Sady" se nejmenují po Bedřichovi?

A víte, že existují i narcisky s několika květy na stonku?

 Vodní prvky vytvářejí až lázeňskou atmosféru.



 A na naší zahrádce? Tam jedeme v růžové:
Bergénie, škornice a tulipán

Musím říct, že podzimní výsadba cibulovin zafungovala, dříve jsme mívali z tulipánů jen listy, teď jsem napočítala asi 12 poupat, snad se bude dařit a rozmnoží se, aby to u nás bylo krásné jako v parku, péče o ně je celkem nenáročná.

2 komentáře:

  1. Tulipány kvetou v pestré paletě barev. To se mi na nich líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná přehlídka cibulovin ♥♥ Krásná růžová přehlídka na zahrádce, líbí se mi barvička toho tulipánu ♥

    OdpovědětVymazat