středa 8. června 2022

Pěstitelské úspěchy

 Trochu se zpožděním oslavíme narozeniny tohoto blogu a podíváme se, z čeho mám právě teď radost. Začneme zahrádkou.

Jeden neposlušný záhon začíná vypadat trochu k světu, letos nejen, že pěkně barevně vykvetl, ale rostliny jsou konečně srovnané podle velikosti, aby se nepřevažovaly, a vyšší druhy vzadu zakrývají nevzhlednou zídku.

 Zatím to nejsou úhledné chomáčky jako v parku, nějaké pletí by to potřebovalo, ale myslím, že se mi podařilo nasbírat hezkou řádku rostlin (s rozpočtem 0,-) a trochu vylepšit místo, kde rostl plevel do výše člověka.

Radost mi udělaly také starší rostliny, které už na zahrádce sice byly, ale nekvetly. Rozsadila jsem je a pohnojila a podívejte:

Okrasné česneky ladí s brslenem.

Řádka kosatců, na jednom z nich jsem napočítala dokonce 9 květů.

Na balkoně mi po dvou letech piplání ze semínka konečně vykvetla kokarda:

A po drobných neshodách jsme našli společnou řeč se salátem. Tradičně téměř vůbec nevyklíčil, ale tomu jednomu, co vzešel, jsem našla pěkné stinné místečko, kde se mu líbí, a zdá se, že by z něj nakonec i mohlo něco být.

Závěrem jeden úspěch nerostlinný - 200 článků během jednoho roku a stále je o čem psát!




3 komentáře:

  1. Okrasné česneky v plném květu rád fotím.
    Tomu se prostě nedá odolat.

    OdpovědětVymazat
  2. Napsal jsem komentář, kde jsem chválil ten okrasný česnek a on si dovolil zmizet.
    Ten komentář, samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale některé komentáře teď vyžadují schválení, tak se objevují, až když je odstřelím... A jiné zase ne, je v tom guláš...

    OdpovědětVymazat