středa 15. června 2022

Červnové radosti

 Jak ten čas letí, nedávno jsem ukazovala rozkvetlý záhonek, a už je vše zase jinak, modré chrpy nahradily žluté vrbiny a místo orlíčků vykukují bílé zvonky.


Pokud hledáte inspiraci, jak poskládat záhon tak, aby v něm stále něco kvetlo, tak vězte že právě rozkvétají hosty. Výborně zaplní ošklivý roh zahrady, široký nízký trs jsem doplnila kohoutkem chalcedonským. Nedávno jsem viděla vosu se třemi pruhy, jak do poupat klade vejce, tak uvidíme, jestli se ještě dočkáme nějakých květů...

Kohoutek věncový spolu s měsíčkem pro změnu ozdobil jeden z vrhlíků. Vykvétá i moje divá "skalka". Tak málo stačilo a hned je ulice pěknější. No ne?



A nejlepší zpráva nakonec, v našem beruškovišti jsem konečně načapala 3 jedince a snad jich brzy bude ještě více... Taky zraje rybíz a kolem Zahnilého jezírka jsou první lesní jahůdky.





Ať se to červená i u vás!


1 komentář: