sobota 7. května 2022

Vrhlíky se hlásí

 Podíváme se, jak se daří mojí poněkud extrémní skalce.

Kameny vydržely, i když občas změnily polohu, rostlinky přežily, i když někdy skončily pod kamenem. Přišlo jaro a sukulenty si pomalu vydobývají svoje místo na slunci. Exotičtější druhy, které jsem pořídila na výstavě, taky přežily, ale ještě nejsou tak bujné, abych je odpěstovala, tuhle sezonu asi stráví ještě na balkoně.





Dva přesazené kohoutky se mají taky čile k světu a dělají parádu vedle měsíčku, na podzim k nim přidám asi chrpy. Bojím se, že kdybych je přesadila teď, tak by léto nepřežily.  Možná to zkusím s některou z převislých rostlin, těch mám dost.


A v jedné z nádob divoce roste mák. Jestli mi ho nikdo nevytrhá, udělá parádu. U nás má šanci každý "plevel", když přežije. Visuté zahrady to ještě nejsou, ale ono to půjde...


5 komentářů:

  1. Vskutku zajímavá a originální skalka! Pěkné, doufám, že máku se bude dařit, je to krásný plevel :)

    OdpovědětVymazat
  2. Divoký mák je symbolem padlých vojáků v 1. světové válce.
    Kam jezdíš na rostlinové výstavy?
    Já občas chodíval v Praze do botanické Na Slupi na kaktusy a jiné sukulenty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se spíš bojím, aby se nestal lákadlem místních feťáků, po odkvětu ho asi zastřihnu a nechám jen několik makoviček, on to totiž není vlčí mák... Na výstavy chodím k místním skalničkářům, zrovna probíhá zase "jaro v alpinu" https://www.skalnicky-plzen.cz/, právě jsem si přinesla sasanky, snad je nezabiju...

      Vymazat
    2. V Praze feťáci zase u kaktusářů kupovali lophophoru v domnění, že z ní získají mescalin.

      Vymazat
  3. Nevyžádaná reklama: Ve svém posledním článku jsem pro tebe vymetl tři zeleninové recepty...

    OdpovědětVymazat