neděle 8. května 2022

Skalka na balkoně, aneb líný zahradník

 Zmiňovala jsem, že mám několik suchomilných rostlin z výstavy, a protože plzeňské Alpinum právě opět probíhá, rozšířila jsem řady.

Letošní pozdní setba (kvůli covidu) je ještě v plenkách a spíš se tváří, že z letnění na balkoně pojde, než by začala bujně růst. A tak jsem si vyrobila alespoň malou skalku (ze starých dvířek od pračky), ať se to alespoň trochu zelená. Konečně se taky využil kámen s trilobitem od Starého Plzence, nebo s augitem z Vlčí hory. Minikarafiátky mám z výletu na Hracholusky. Je to vlastně taková miska vzpomínek.



Nové přírůstky jsou většího vzrůstu (rozchodník velký panašovaný a purpurový):

A nakonec přišel čas opět vytáhnout balkonový nábytek, a taky si trochu zarelaxovat. Protože od toho balkon přeci je...



1 komentář: