čtvrtek 16. září 2021

Pokusy s listopadkami 2

 

Sice ještě není ani podzim, ale udělat si radost kyticí chryzantém si stejně můžeme. Potěší nás nejen záplava květů, ale i výborná výdrž ve váze. Čerstvé listopadky budou zdobit váš stůl klidně i tři týdny. A ty překrásné kultivary, které jsou k dispozici! Škoda, že si je potom nemůžeme dát na záhon. Nebo ano?

 

 

 

Dostala jsem kytici s dlouhými stonky a pěknými nepoškozenými listy. Spodních 20cm bych stejně vyhodila a tak jsem provedla pokus. Dolní konce olistěných stonků jsem seřízla šikmo, dala do sklenice s vodou, přidala asi lžíci jíchy a postavila na severní okno. Potom už jsem přidávala jen vodu. Horní konce mi ještě kvetou ve váze a ty spodní již pouští kořeny! Uvidíme, jestli se mi z nich podaří vychovat plnohodnotné rostliny...

Žádné komentáře:

Okomentovat