neděle 3. října 2021

Na konci tunelu

 Učeši si učeši, širokou pěšinu pro pěší.

Mám strach, že třeba příště, učeši si parkoviště...

(Neznámý autor)

 


A parkoviště bude zřejmě i z naší malé zahrádky, protože SVJ to tak chce. Co nadělám, je čas připravit nějaký krutopřísný plán osazení balkonu na příští rok. Vejdou se mi gladioly mezi rajčata? A vejdu se na balkon taky já?

 Budeme doufat, že alespoň kousek předzahrádky zbyde, abych měla kam na zimu ukrýt jahodníky a nutno podotknout, že kadeřávku se výborně daří i v naší suché půdě bez živin, když se může kořeny rozpínat, ten v truhlíku je proti tomu trpaslíček.

A co dál chci příští rok pěstovat?  Stálicemi zůstávají rajčata, ředkvičky, jarní cibulka a bylinky. Znovu a lépe zasadím dýně. Nově se chci pokusit o mangold a jahodový špenát. Po úspěchu s kadeřávkem jsem pořídila semena růžičkové kapusty, ale té by se taky lépe dařilo v zemi.

Přezimovat se pokusím gazánie a listopadky. Na cestách jsem nasbírala semena všech možných pruhovaných a puntíkovaných petunií, které jsou téměř jistě F1, a tak bude zábava sledovat jejich potomky. 

A v neposlední řadě je třeba domyslet a zrealizovat opěrný systém pro rajčata, který přežije i divoké počasí, jako bylo to letošní.

 

A jaký je váš válečný plán? 

Žádné komentáře:

Okomentovat