čtvrtek 28. října 2021

Rajčatová úroda - finále

 Poslední větrné dny ukončily rajčatovou sezonu i na našem balkoně, kde se plížil poslední třímetrový cherry trifid, jehož semena jsem si zapomněla včas uložit a doufala jsem, že ještě třeba nějaká vytvoří v posledních podzimních plodech...

Výnosy jednotlivých odrůd jsem si během roku poctivě zaznamenala (přes nelibost zbytku rodiny, který mi chtěl úrodu sníst ještě před zvážením) a tady jsou:

Nejlépe si vedlo rajče tyčkové s 1874g, kdyby dozrály i ty tři poslední plody, které zůstaly zatvrzele zelené, jistě bychom se dostali i přes ty 2kg.

Na druhém místě překvapivě malá "paprikotvará" rajčata, která jsem odlovila, když je někdo odhodil mezi luka a ona zakořenila. Sice to vypadalo, že sem tam trčí nějaký vijan, ale urodilo se celkem 675g.

Rajčata "střední" o která jsem právě přišla, vyplodila 524g, podobně jako zakrslé balkonové odrůdy s 520g - tedy to asi nebude taková ztráta a navíc ušetřím prostor.

Nepříliš dobře si vedla rajčata Mini Roma ze supermarketu, celkem 380g.

Celkem se mi letos podařilo vypěstovat cca 4,5kg rajčat, to je výnos, který může mít v půdě i jediná rostlina. V příštím roce zkusím přidat na hnojivu, rostliny byly kvalitní, silné, jen objem půdy je omezený.

Žádné komentáře:

Okomentovat