čtvrtek 23. května 2024

Ninjadort

 Další ze série hrdinských dortů, myslím, že moje modelářské schopnosti se pomalu zlepšují, dorty pro vnoučata už budou vypadat docela slušně. Tentokrát zadání znělo "Ninjago" a tahle serie překvapivě nemá žádné impozantní logo, kterým by se jednoduše pokryly reklamní předměty a tak jsem se musela dát do figurální práce. 

Naštěstí celou uměleckou práci už provedl na internetu někdo za mě.

Koho tento LEGOseriál minul, jedná se o bojovníka doslova ve víru boje - postavy Ninjago okolo sebe vyvolávají malá tornáda. Ideální motiv pro kulatý dort. Obrázek jsem vytiskla, podložila a dala do igelitového sáčku. Poté jsem ho reprodukovala z obarveného marcipánu.

Dort jsem natřela krémem z bílé čokolády a tvarohu ( a barviva) a na ještě měkký povrch přenesla motiv z marcipánu, který jsem ještě pro lepší kontrast obtáhla tenkou stružkou rozpuštěné čokolády. Ta mazanice vpravo je překryté jméno oslavence, tím se nenechte rušit. Tři hodiny práce a pak asi dvě minuty, než se to přinese na stůl, sfouknou se svíčky a jde se krájet... Ještě, že si to můžu alespoň vyfotit...



Žádné komentáře:

Okomentovat