pátek 17. května 2024

Pěstuj, v čem se dá

 Moji neoblibu v drahých komerčních truhlících a nádobách jistě znáte. Taky víte, že dýně a meloun mívám na VNĚJŠÍ straně balkonu. Dýně jsem měla v truhlíku, ale byl jim malý, meloun v pytli od hlíny, který drží síť, přesto odspodu vypadá, že každou chvílí poletí dolů a barevný pytel také není moc vzhledný. Kde sehnat nádobu vhodného tvaru a objemu? Koumala jsem dlouho, až jsem dostala do ruky plastový nákupní košík ve tvaru tašky. Košík si nekoupíte, tak jsem pátrala dál, zjevně podobná věc frčí a pořídit se dá. Teď ještě za lidskou cenu.

 Našla jsem. Rozměry sice nesedí, název výrobku ale ano a před rokem za 60,-Kč oproti jiným obchodům, kde byla až za pětinásobek? Beru. S napětím jsem očekávala, co mi dorazí a jestli se do toho skutečně vejde 24l...

Zásilka dorazila - a tašky jsou skutečně od Prosperplastu (znáte jako výrobce truhlíků) a mají ideální rozměry, přesně na okraj mého balkonu, objem je skutečně velký. Výrobek je doporučován výrobcem i jako obal na rostliny, doufám, že je v tomhle ohledu tedy bezpečný.

... rok se s rokem sešel, článek ještě nevyšel, ale dýně  a melouny už si v tašce lebedí:


Z venku to není velký estetický zážitek, ale balkon je do vnitrobloku, tak snad se to přežije.

Žádné komentáře:

Okomentovat