středa 1. prosince 2021

Věnec s eukalyptem na dlouhé zimní večery

Jak už jsem zmínila u adventních věnců, letošním hitem je eukalyptus. Ten můžete do věnce zaplésti i vy, přestože u nás neroste. Eukalyptus už je v módě nějakou dobu a tak jsem si vzpomněla, že ho doma přece už dávno mám. Vyšívaný.

 

O minulém lockdownu jsem se potřebovala trochu zabavit a tento, od Diany Vingert, nejen, že není složité vyšít (i pro začátečníka), ale pěkně rychle přibývá. Návodné video najdete zde. Barvy jsem použila, jaké se zrovna doma našly, vyšívala jsem v době, kdy byly zavřené galanterie. Růžové květy jsem si dokonce barvila sama šťávou z červené řepy...

Druhý obrázek je moje vlastní volná práce s oblíbenou hláškou z tábora (neptejte se). Pro nápisy můžete použít "stonkový steh" (stem stitch), který výborně vykresluje křivky,  na širší části písma jsem použila "saténový steh" (satin stitch).  Předlohu si vygnerujete a vytisknete zdarma online např. zde. Bez nutnosti instalace programu a bez registrace. 

Květ protey jsem zvolila proto, že mám doma na zdi obrázky od Adély Chmelařové, anemonky, eukalyptus a právě poslední zmíněnou proteu. Využila jsem odstřižky ze závěsů a vytvořila si  polštářky ve shodné barvě. Třeba se během letošní zimy budete nudit i vy...


Pro zvětšení obrázků stačí kliknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat