pondělí 24. dubna 2023

Jaro je za rohem

Jak jste na tom s jarní setbou?

Něco málo jsem vygenerovala a i přes záškodnické ruce potomstva to vzešlo, přestože mi celé plato rozsypali. Tak to roste jedno přes druhé a vůbec netuším, které rajče je které...

Kadeřávku je víc než dost, několik růžičkových kapust, dvě dýně, sem tam petunie neznámé barvy, štěstí jsem měla letos s gazániemi.


 Na balkoně se našel jeden překvapivý přeživší, jahodový špenát, který se na podzim sám vysemenil a přežil zimu v nezalévaném květináči. Tak jsem ho dala dovnitř na okno a zalila, bují nevídaným způsobem. (Od doby, kdy jsem psala tenhle článek, na něm dokonce zčervenaly plody!)  Za ním se krčí listopadky, které jsem vzala do bezpečí balkonu před slimáky.

 

I několik salátů přežilo a teď mají náskok před těmi čerstvě vysetými. I ředkvičku jsem přidala.

Loňské saláty

Na záhonu se potom drží dva kadeřávky, dvě růžičkové kapusty a nějaký ten mangold, uvidíme, jestli z nich na jaře bude trochu úrody, nebo vyrazí hned do květu.

Taky žížaly se činí, v novém se dobře zabydlely a větší prostor jim prospívá, letos ještě ne, ale napřesrok už by mohla být slušná úroda humusu a rajčata jako melouny.

Pomalu nám začíná sezona stěhování rostlin na balkon a zpět. To nesnáším a tak váhám s další setbou. Ještě měsíc. 

A jak to roste vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat