středa 30. listopadu 2022

Listopadová nadílka

 ...nebo spíše nadělení? Bylo nebylo, nešikovný potomek se otočil a shodil mi noťas tak výborně, že mi praskla obrazovka. Tak jsme dumali, jestli utrácet peníze za nový kus, když starý ošuntělý dědeček ještě funguje, či kolik by stála oprava. Potom mě naštěstí trklo se podívat na youtube, jak se vlastně taková obrazovka vyměňuje a ukázalo se, že to zvládne každý, kdo má po ruce šroubovák, takže bylo rozhodnuto. Koupi nové obrazovky jsem ještě ochotná investovat.

A tak jsem konečně zpět i se solidní omluvou/výmluvou, jelikož blogovat z jiného počítače bylo pro mě tak nějak přes ruku, přibrala jsem si další práci a vůbec tak nějak na to nezbyla energie.

A co všechno se v listopadu událo? Zahradnická sezona pomalu končí, mám tu pár posledních barev, kterými se můžeme na sklonku roku potěšit. Největší radost dělají listopadky a po zbytek roku nenápadné skalníky. A na sezonu novou láká první petrklíč...





 
To jsou ovšem zásluhy celoročního úsilí, teď už zahrádku spíše nechávám svému osudu a práce je doma. V garáži číhá soudek kimči a ve spíži spí vánoční pudink.  A možná už s tím budu trochu trapná, ale stále mě baví pletení rukavic, jedny jsou jako dárek na dětskou besídku a druhé pro kadeřnici Lucii. Zvláště pyšná jsem na "erb", který jsem pro ni vymyslela (kadeřnic Lucií je jistě více, tak pomni autorské právo).
Věřím, že i vy máte plné ruce práce, a již zítra začíná prosinec, tedy jí bude ještě více... Snad i přes to se tu ve chvilce klidu zase občas sejdeme.


2 komentáře:

  1. TlusŤjoch:
    Palčáky s liškou jsou super.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně že se povedlo notebook opravit :) Já bych také nezvládla psát z "cízího" počítače, také by mi to nešlo přes prsty... Rukavičky jsou úžasné ♥♥

    OdpovědětVymazat