pondělí 13. února 2023

Vermikompost n°15 - nové bydlo

 Jak jsem slíbila, pátrala jsem po větších krabicích pro své žížaly. Z pětilitrových jsem chtěla přejít tak na dvojnásobek. A pak jsem se neudržela a pořídila tyto, srovnej původní nahoře:


Nová krabice má asi 30l, celý dvoupatrový kompost potom bude mít asi 70l. Sem by se měly vejít všechny zeleninové zbytky, které vyprodukujeme, zvětšovat už nehodlám. Až se patro naplní, bude dosti těžké, proto je potřeba nádobu na "žížalí čaj" posílit, proděravěné víko by to neuneslo, proto jsem nádobu vyztužila několika zavařovačkami, které se právě vejdou na výšku. Níže se pobav odborně vyhlodaným víkem. (Ano, šlo by to udělat lépe, ale zabralo by to asi dvacetkrát víc času.) Myslím, že funkci to splní. Ostatní otvory jsem udělala vrtačkou a jsou úhledné. Tak ať se dobře bydlí! 

A koho by to zajímalo, celé to vyšlo na 450,-Kč, krabice jsem našla v Pepcu a Kiku, protože jsem mohla vyzkoušet, jak mi to k sobě pasuje.


1 komentář: