pondělí 10. října 2022

Dýňová detektivka VI: řada nešťastných příhod

 Je tu říjen, měsíc dýní a je čas se podívat na letošní výpěstky. 


Z truhlíkových se mi podařilo vymodlit tuto jedinou malou odrůdy Sweet dumpling, ale jak vidno, ani na polích to nebylo  o moc slavnější, srovnej s tou z hypermarketu, která je podle mě o dost menší, než ty loňské...

Loňská kolekce Ikea Hostkvall
Udatného Goliáše ze zahrady potkal ještě horší osud, nejdříve s ním zatočil nepřítel č. 1, můj muž. I přes přísný zákaz přibližování se k rostlině při sekání trávy se ji rozhodl přesouvat. "'Úplně to zarostlo do trávníku!" - přelož si: tak jsem to vyrval z kořenů a polámal. Potom přišly vytrvalé deště, takže pozdní, ještě měkké plody, chytily plíseň a až ke stopkám je dožraly slimáci. A nakonec pro jistotu přišly kroupy, které rostlinu rozstřílely na padrť.
 

Ale nesmutněte, ani tak v říjnu bez dýní nebudeme, připravila jsem si pro vás dýně pohádkové i strašidelné, přijďte se na ně podívat příští pondělí...

2 komentáře:

  1. Úplných deset ran egyptských, chybí už jen sarančata. 😨

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem stačily rány tři, po té poslední už by u nás sarančata chcípla hlady... Tak zase za rok.

    OdpovědětVymazat