pondělí 19. června 2023

Jednoduchý stolek na balkon - návod

Stůl na balkon sice máme, je skládací a moc místa nezabere, ale je poněkud větší v rozloženém stavu - rozuměj, ten, kdo sedí na vzdálenější straně, už se kolem něj jen tak neprosmýkne. A tak, když si chceme udělat hezký večer, obsahuje to jisté "tanečky", kdo si jak sedne a v jakém pořadí se co přinese - a tak z toho raději není nic. Bohatě by stačil jednoduchý půlstolek, kam se  vejde sýrové prkénko a dvě sklenky vína.


A tak jsem koumala a koumala, koupila drátěný držák na truhlíky, očka s vrutem a prkénko na maso. Měla jsem štěstí, držáky jsem našla z "drátu" čtvercového profilu, pěkné, pevné, s nosností až 25kg. Tyto jsem ve svěráku narovnala, což zabralo asi 5 min, do prkénka jsem (pomocí rukou a kleští) zavrtala 4 očka a stolek je na světě. 

 

Cestou vznikl i trik, jak zařídit, aby se stoleček z háků samovolně neposouval - konce stačí vyhnout mírně od sebe (zelené šipky), tato metoda narozdíl od zahnutí konců o 90°nebrání ve snadném rozebrání. A celé se to dá samozřejmě snadno složit naplocho, díky díře v prkénku třeba i zavěsit na zeď... A to všechno do 500,-, zvládneš vyrobit během chvilky, (stačí znát někoho, kdo má v dílně svěrák) a rozměr si vybereš přesně pro svůj balkon.

TIP: pokud nedůvěřuješ prkénku v nepřízni počasí, zkus třeba tuto polici.


Žádné komentáře:

Okomentovat