neděle 9. června 2024

Moje vrhlíky 2024

 Když jsme viděli, jak to vypadá u sousedů, musíme se podívat i na tu moji skalku. A tady musím přiznat, není tak estetická. Nechala jsem ji volně bujet a z úhledných bochánků suchomilných rostlin je najednou les. 

 Tady se perou hned tři druhy, přičemž ten bílý je nejagresivnější, chtělo by to rozsadit. Ale dokud to kvete, vypadá to docela hezky, vysoký řebříček sekunduje.

 Tady je rozchodník bílý sám a už obsadil půlku nádoby. Taky kvetl, než ho sežraly mšice, v květníku je mraveniště.

Tady vybujel snad zlatobýl, svou výškou podle mě působí nepatřičně, ale sousedé si ho přáli nechat. Trochu si myslím, že to možná je takový sedmikráskovitě kvetoucí plevel, jestli ano, půjde pryč.

Zde měly být  3 okrasné trávy, ale v zahradě se mi ne a ne namnožit, tak je tu zatím jitrocel, mák a někdo přidal svazenku vratičolistou.


Potom je tu náš krasavec s kohoutky, které se opravdu divě rozmnožily, že přes ně není vidět oslí ouško ani rožec. Ty na příští rok rozsadím, po jednom budou hezké.


A tady nový adept v řadě, který se skrývá v polostínu za rohem, dostala jsem do něj nějaké přebytky z Pařížské, přidala jsem něco ze zahrádky a včera na víkendu otevřených zahrad v depu jsem vyfasovala ještě zběhovec. Až se to rozroste a já to vypleju, tak by to mohl být krasavec.

Aby to bylo pěkné, práce tu je, ale už mám myslím dostatek rostlin, abych to pěkné mohla udělat.

A na závěr jedna kupovaná, konečně mi na balkoně vykvetlo osteospermum...



1 komentář: